Professional Authors

“နားစည္ကုိထြင္း နွလုံးသားအတြင္း၀င္ ေသြးေၾကာထဲမွာလွည္႔ပါတ္ဦးေႏွာက္မွာရပ္တန္႔ေနေသာ….(အပုိင္းႏွစ္)

“လမ္းသူရဲသီခ်င္း “လုိ႔နာမယ္ဆုိးအတပ္ခံရတာေတာ႔ ဒီသီခ်င္းကိုသီဆုိတဲ႔သူေတြကုိ “လမ္းသူရဲ “လုိ႔သတ္မွတ္ထားလုိ္႔ပါ။
ဒီသီခ်င္းေတြကိုဆုိၾကတဲ႔သူေတြ၀တ္တာစားတာကလဲ အခုေခတ္လုိေျပာရင္ေတာ႔ အလန္းဇယားေတြကိုးဗ်။
ဆံပင္ေတြက ေက်ာလယ္ေရာက္ေအာင္၀ဲေနတယ္ ေခါင္းေလာင္းေဘာင္းဘီကလဲ ပြႏုိင္သေလာက္ပြ အက်ၤီက ကုိယ္က်ပ္ ရင္ဘတ္ကဟျပဲ လယ္ပင္းမွာpeace အထိ္န္းအမွတ္ ဆြဲၾကိဳးအ၀ုိင္းၾကီးကလဲ ဟီးေနတာဘဲ။
အဲဒီေခတ္မွာ သီခ်င္းအမ်ဳးိအစားကုိသတ္မွတ္လုိက္ၾကတာက
“လမ္းသူရဲသီခ်င္း”လုိ႔  ခပ္ႏွိမ္ႏွိမ္ေလး သတ္မွတ္လိုက္တဲ႕ “စတီရီယုိေတး”ရယ္ ၊
” မုိနုိသီခ်င္း “လုိ႔သတ္မွတ္ၾကတဲ႔ ျမန္မာသံစဥ္သီခ်င္းရယ္ပါ။
ဥပမာေျပာရရင္ အခု”ထြန္းထြန္း”တုိ႔ျပန္ဆုိၾကတဲ႔ “မာမီရယ္ရွာေပးကြယ္”လုိသီခ်င္းမ်ဳးိက လမ္းသူရဲသီခ်င္း ၊
စုိးစႏၵာထြန္းလုိ “ေမာင္႔အခ်စ္မွ်ားအသဲမွာစူးႏုတ္လဲႏုတ္ခ်င္ေတာ႔ဘူးေလ” ဆုိတာမ်ဳးိက “မုိနုိသီခ်င္း”ေပါ႔။
အသံဖမ္းစနစ္ေပၚမွာမူတည္ျပီးဒါကလဲ အလြယ္သတ္မွတ္လုိ္က္ၾကတာပါ။
ဟုိအရင္က မုိနုိထရက္လုိ႔ေခၚတဲ႔ အသံဖမ္းစနစ္မွာ အသံေရာတီးလုံးပါ လုိင္းတစ္လုိင္းထဲကေနျပီးေရာထြက္လာပါတယ္။
ေဆာင္းေဘာက္ဘယ္ႏွစ္လုံးနဲ႔ဖြင္႔ဖြင္႔ ႏွစ္ဖက္စလုံးက တစ္သံတည္းထြက္ပါတယ္။
စတီရီယုိ စနစ္မွာေတာ႔ အသံကတစ္ဖက္တစ္မ်ဳိးထြက္ပါတယ္။
ေဆာင္းေဘာက္နွစ္လုံးခြဲထားရင္ တစ္ဖက္က လူသံ တစ္ဖက္က တီးလုံးသံထြက္တာကုိ စတီရီယုိေပါ႔။
 36လိုင္း လုိင္းေလးဆယ္ဆုိတာထက္ပုိလုိ႔တီးလုံးတစ္လုံးအသံတစ္ခုခ်င္းစီ တစ္သံခ်င္းခြဲထုတ္နုိင္တဲ႔ခုေခတ္လုိအခ်ိန္မ်ဳိးက ကေလးေတြကုိဒါမ်ားေျပာျပရင္ဟားလုိက္ၾကမယ္႔ျဖစ္ခ်င္းပါဘဲ။

ေနာက္ဒီလုိမုိနုိ္သီခ်င္းမွာကို လုိင္းကထပ္ခြဲလုိက္ၾကေသးတယ္ဗ်ာ။
ေရွးသီခ်င္းနဲ႔ ကာလေပၚေတးဆုိျပီးေတာ႔။
အၾကမ္းအားျဖင္႔ေျပာရင္ေတာ႔ စစ္ၾကဳိေခတ္နဲ႔စစ္ၾကီးျပီးစေခတ္ကသီခ်င္းေတြ မျမရင္တုိ႔ မၾကည္ေအာင္တုိ႔ ဂီတာစိမ္းေမာင္တုိ႔ ဥၾသဘေသာင္တုိ႔ဆုိခဲ႔တဲ႔သီခ်င္းေတြ ေမရွင္တုိ႔ျပည္လွေဖတုိ႔ သီခ်င္းေတြက ေရွးသီခ်င္းျဖစ္ျပီး
တြံေတးသိန္းတန္တုိ႔ မေအးျမင္႔တုိ႔တင္တင္ျမတုိ႔  ခ်စ္ေဆြ တုိ႔ကိုသန္းလိွဳင္တုိ႔ ကုိတင္လွဳင္တုိ႔ ကုိျမၾကီး တုိ႔ ကုိအံ႔ၾကီးတုိ႔ဆုိခဲ႔ၾကတဲ႔သီခ်င္းေတြက ကာလေပၚလုိ႔သတ္မွတ္ၾကပါတယ္။

ဒီသီခ်င္းေတြမတုိင္ခင္မွာ က်ေနာ္5တန္း 6တန္းေက်ာင္းသားအရြယ္ေလာက္မွာ က်ေနာ္တုိ႔ေန႔တဲ႔ 25လမ္း  လမ္း80 က်ဳံေဘးကုိအေနာက္က်ဳံးလုိ႔မန္းေလးက လူေတြေခၚပါတယ္။
အဲဒီ က်ဳံးနဲ႔ နန္းျမဳိ႕ရုိးၾကားက ေျမကြက္လပ္မွ အားကစားရုံေတြေဆာက္ထားပါတယ္။
လက္ေ၀ွ႔ ဘတ္စကက္ေဘာ ေဘာ္လီေဘာ တင္းနစ္ကြင္းေပါ႔။
မွတ္မွတ္ရရ စေနတနဂၤေႏြရက္ေတြမွာ ျမန္မာလက္ေ၀ွ႔ပြဲေတြ အဂၤလိ္ပ္လက္ေ၀ွ႔ပြဲေတြကုိ က်င္းပတတ္ပါတယ္။
အဲဒီတုန္းက ပြဲမစခင္မွာ  အျမဲဖြင္႔တဲ႔သီခ်င္းေတြကေတာ့ကြယ္လြန္သူ စြယ္စုံရမင္းသားၾကီး ၀င္းဦး ရဲ႕  သီခ်င္းေတြမ်ားပါတယ္။
ေနာက္ျပီး ျမဳိ႕မ နဲ႔တြဲဖက္ျပီးဆုိထားတဲ႔သီခ်င္းေတြလည္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကိုဖြင္႔ထားတတ္ပါတယ္။
” ခ်စ္ခြင္႔မၾကံဳလြမ္းရိပ္ျမဳံမွာ တကုိယ္ေရ   “ဆုိတဲ႔စာသားအလွေလးေတြပါတဲ႔  ” ျပဳံးတဲ႔ေမ ” သီခ်င္း
”  ေျဖဆီမရြင္ တစ္ကုိယ္တည္းအားနည္းသည္ပင္……………….မူိင္းျပာရီညဳိ ႔ “ဆုိတဲ႔
ဆရာျမဳိ႕ မျငိမ္းရဲ႕ေနာက္ဆုံးလက္ရာလုိ႔မွတ္သားရဘူးတဲ႔ ” တိမ္လႊာ မုိ႔ မုိလြင္  ” သီခ်င္း၊
” မ်က္စိမွိတ္လဲ စိတ္ထဲစြဲကာျမင္”ဆုိတဲ႔ နာမယ္ေက်ာ္ ေဆာင္းအိပ္မက္ရုပ္ရွင္ထဲက” မျပီးေသးေသာပန္းခ်ီကား”သီခ်င္း၊
ရုပ္ရွင္ဇာတ္၀င္ေတးတပုဒ္ျဖစ္တဲ႔ ” အုိေမာင္ ေနာ္ဇာေရႊကုံး ဂမုန္းခိုင္ေရ   “ဆုိတဲ႔” ေမာင္တုိ႔ခ်ယ္ရီေျမ”သီခ်င္း၊
“ေနာင္ေနာင္ ေနာင္ဗိန္ေနာင္ ေမာင္းသံတဟီဟီ တီးလုိ႔ေမာင္ ရွမ္းမေလးေတြဟန္ျပတာေတာင္ မာနတေထာင္ေထာင္”ဆုိတဲ႔
” ေဘာ္ၾကိဳသဘင္  “သီခ်င္း၊
” ျပဳံးျပဳံးၾကီး ၾကည္႔ကာ ၾကည္႔ကာ ေပးေတာ႔မလုိနဲ႔……….လုပ္ရက္ေပ႔ အမရာ “ဆုိတဲ႔ ” သစၥာ “သီခ်င္း၊
” ၾကည္ညီေနာင္ ေရ၀ယ္ေမ်ာေစ ျမေၾကာရယ္တဲ႔ေရႊမင္း၀ံေတာင္ လြဲေတာ႔မေရွာင္ “ဆုိတဲ႔
 “ၾကက္ညီေနာင္ “သီခ်င္း ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကုိ အျမဲလုိလုိနားေထာင္ခဲ႔ရပါတယ္။
နားေထာင္ရတုိင္းလဲ ရင္ထဲကိုေရာက္ပါတယ္။
ခုႏွစ္မ်ားစြာၾကာတာေတာင္မွတ္မိေနပါေသးတယ္။
အဲဒီအခ်ိန္တုံးက  ၀င္းဦးရဲ႕အသံကုိ ၾကက္ေတာသံ ေအာက္ကလိအာသံလုိ႔ အခ်ဳိ႕ ေသာ ၀င္းဦးကုိ မၾကဳိက္ေသာသူမ်ားက သမုတ္ခဲ႔ေျပာခဲ႔အျပစ္တင္ခဲ႔ဘူးၾကပါတယ္။
သူ႔အသံကလဲထူးျခားတာကိုးဗ်။
ဒါေပမဲ႔အခုေခတ္မွာ ၀င္းဦးသီခ်င္းေတြကုိ လူေပါင္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ေခတ္မွီေသာ တူရိယာမ်ား အသံဖမ္းစနစ္မ်ားကုိ အသုံးျပဳလုိ႔
ျပန္ဆုိၾကတာကုိနားေထာင္ရေပမဲ႔ ၀င္းဦးဆုိတုံးကေလာက္ ရင္ထဲေရာက္မလာတာကုိေတာ႔အားနာနာနဲ႔ေျပာရပါမယ္။
အေဟာင္းၾကဳိက္ကုိကုိလုိ႔ ေျပာရင္လဲ ေက်ေက်နပ္္နပ္နဲ႔ခံယူပါမယ္။
သည္ေနရာမွာ ျပန္ဆုိၾကတာနဲ႔ပါတ္သက္လုိ႔နည္းနည္းေလးေတာ႔ေျပာခ်င္ပတယ္။
၀င္းဦးကုိယ္တုိင္သည္လည္းသူမ်ားသီခ်င္းကုိ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကိုျပန္ဆုိဘူးပါတယ္။
က်ေနာ္အျမင္ကုိေျပာရရင္ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို ဖန္တီးေနခ်ိန္ သီဆုိေနတဲ႔အခ်ိန္မွာ ရွိေနတဲ႔ခံစားမူ႔ကြာသြားတာလုိဘဲ တစ္ထစ္ခ်ေျပာရဲပါတယ္။
ဟုိးေရွးေခတ္ မတုိးတက္ေသးတဲ႔ေခတ္မွာ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကုိဖန္တီးၾကတဲ႔အခါမွာ ဆုိတဲ႔လူ တီးတဲ႔လူ မူတ္တဲ႔လူ အားလုံးဟာ
သီခ်င္းသြင္းၾကတဲ႔အခါမွာ တစ္ျပဳိင္တည္း တူညီေသာခံစားမူ႔နဲ႔ တီးၾက ဆုိၾကရပါတယ္။
မွားတယ္ဆုိရင္ အားလုံးအစက ျပန္စ သည္ေတာ႔မမွားေအာင္ ရင္ထဲမွာ စ်ာန္သြင္းနွစ္ျမဳတ္လုိသီခ်င္းတပုဒ္ေခ်ာေခ်ာေမြ႔ေမြ႔ျပီးေအာင္
ခံစားမူ႔အျပည္႔နဲ႔ ေမြးဖြားခဲ႔ၾကတာပါ။
မစခင္ကတည္းက ကုိ အဖန္ဖန္တလဲလဲ ေက်ညက္ေအာင္ သီခ်င္းတုိက္ျပီးမွ အေကာင္းဆုံးျဖစ္ေအာင္ဖန္တီးခဲ႔ၾကပါတယ္။
အခုေခတ္မွာေတာ႔ အရမ္းကုိတုိးတက္သြားေတာ႔  ” တီးေတာင္ေဒါင္”ဆုိတဲ႔အသံေလးကုိေတာင္ တစ္လုိင္းခြဲထည္႔နုိင္လာေတာ႔
အားလုံးစုျပီး ဆုိၾက တီးၾကသီခ်င္းအသံသြင္းတယ္ဆုိတာ လုံး၀မရွိေတာ႔ပါဘူး။
အရင္လုိအခ်ိန္ေပးျပီးလူစုစရာ မလုိ မွားရင္လဲ အားလုံးျပန္တီးစရာ မလုိေအာင္ အခ်ိန္ေတြခြဲလုိ႔ တစ္ပုိင္းစီအလုပ္လုပ္ ျပီးမွျပန္ေပါင္းတဲ႔စနစ္ကိုအားလုံးက်င္႔သုံးၾကပါေတာ႔တယ္။
တီးတဲ႔လူကလဲ အားရင္လာ “ဒုံးခ်ပ္ဒုံးခ်ပ္ “ဆုိျပီးတီးသြား ေနာက္တေယာက္ကလာ “တီးေတာင္တီးေတာင္ “ထည္႔သြား
ျပီးရင္လာထားတစ္ေယာက္ ဆုိမဲ႔သူ ကလည္း “ကြစိကြိစိ “ေအာ္ျပီးရင္အားလုံးေပါင္းလုိက္သီခ်င္းတပုဒ္ျဖစ္ေရာဘဲ။
သည္လုိလုပ္တဲ႔အတြက္ေပ်ာက္ဆုံးသြားတာကေတာ႔ ခံစားမူ႔အႏုပညာပါ။
စုေပါင္းလုိ႔ဆုိၾကတီးၾကတဲ႔အခ်ိန္မွာ ရင္ထဲကုိေရာက္လာတတ္ေသာ အႏုပညာလိပ္ျပာေလး က ၀တ္မူံမကူးေတာ႔ဘူးေလ။
အဲေတာ႔ ကီးမွန္မယ္ စာသားမွန္မယ္ ခံစားမူ႔မပါဘူး သည္ေတာ့ သီခ်င္းက ၾကြတက္မလာဘူးေပါ႔။
က်ေနာ္ကေတာ႔သည္ေနရာမွာ အရင္ေခတ္ကသီခ်င္းနဲ႔ခုေခတ္သီခ်င္းကြာသြားတယ္လုိ႔ထင္ပါတယ္။
ေနာက္တစ္ခ်ဳိ႕သီခ်င္းေတြကုိ မူရင္းအဆုိရွင္ျပန္ဆုိတယ္ဆုိရင္ေတာင္ ပထမဆုိထားတာကုိမမွီဘူးလုိ႔ထင္ပါတယ္။
ပထမအၾကိမ္ဆုိစဥ္က ဒီသီခ်င္းေလးအေပၚမွာ စာသားအေပၚမွာ ခံစားမူ႔အျပည္႔နဲ႔ဆုိတာပါ။
ေနာက္တစ္ခါျပန္ဆုိေတာ႔ စာသားအေပၚမွာခံစားမူ႔ေလ်ာ႔ပါးသြားျပီး ဘယ္အပုိဒ္ေလးေရာက္ရင္ ဘယ္လုိအသံအလွည္႔ေလးနဲ႔ဆုိလုိက္မယ္ အသံေလးကုိ ဘယ္လုိဆြဲထဲ႔လုိ္က္မယ္ဆုိတဲ႔ အတတ္ပညာနဲ႔ဖမ္းစားဘုိ႔ၾကဳိးစားၾကတာကုိေတြ႔ရပါတယ္။
အဲဒီအခါမွ အသံအလွည္႔အေျပာင္းေတြ အတီးေတြကပုိလွ ပိုၾကြလုိ႔လာေပမဲ႔ အဆုိေတာ္ရဲ႕သီခ်င္းစာသားအေပၚမွာထည္႔ထားတဲ႔ခံစားမူ႔ကေလ်ာ႔က်သြားတဲ႔အတြက္ အရင္ကေလာက္ လွဳိက္လွဲမူ႔မရွိေတာ႔ဘူးလုိ႔က်ေနာ္ကေတာ႔ျမင္ပါတယ္။
ဒါကေတာ႔ျပန္ဆုိေတးက မူရင္းကုိမမွီတဲ႔အေၾကာင္းလုိ႔က်ေနာ္ကေတာ႔ျမင္ပါတယ္။
ဥပမာေပးရ ရင္ စုိင္းထီးဆုိင္ရဲ႕ ျခေသၤ႔လည္ျပန္သီခ်င္းက်ေနာ္ေက်ာင္းသားဘ၀ သူပထမဆုံးအၾကိမ္ဆုိတုံးက တီးလုံးအသံသိပ္မေကာင္းဘူး ဒါေပမဲ႔နားေထာင္ရတာ ေစးေစးပုိင္ပုိင္ နဲ႔ အရသာသိပ္ရွိတယ္ အသံ၀ဲတဲတဲေလးကုိ ရင္ထဲညိခဲ႔တာ။
ဒါေပမဲ႔အခု vcd ေခတ္မွာသူျပန္ဆုိတယ္ တီးလုံးေတြကေတာ႔ရွယ္ပါဘဲ ဒါေပမဲ႔ ဘုိထီးရဲ႕ခံစားမူ႔က လုပ္ေဆြးၾကီးလုိျဖစ္ေနတယ္ေလ။
နားေထာင္ရတာ အရင္ေလာက္ ဟတ္မထိဘူးေပါ႔ဗ်ာ။
 
ဆက္ေျပာရအုံးမယ္ဆုိရင္ စိတ္ထဲက လြမ္းစရာေလးတစ္ခုေပါ႔ေနာ္။
 မန္းေလးျမဳိ႕ လမ္း80တရုတ္တန္း နဲ႔32လမ္းေဒါင္႔ အခုဗဟုိမုန္႔ဆုိင္ေနရာမွာ အရင္က လမ္းေျမာက္ဘက္ေဒါင္႔ေလးမွာ
ကြပ္ပ်စ္ကေလးတစ္ခုခ်ထားပါတယ္ ညေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ လူလတ္ပုိင္းအဖြဲ႔တစ္ဖြဲ႔က ဘင္ဂ်ဳိ မယ္ဒလင္ ပုေလြေပါင္းစုံ တေယာ ဘာဂ်ာ လက္ဆြဲဘာဂ်ာ အေကာ္ဒီယံေတြနဲ႔ သီခ်င္းေတြကုိ ၀ါသနာအရ ဆုိၾကတီးၾကတာကုိ လမ္းသြားလမ္းလာေတြေရာ အက်အနကုိလာနားေထာင္တဲ႔သူေတြကုိ ေရာ အမ်ားၾကီးပါ။
သူတုိ႔ဆုိေလ႔ရွိတဲ႔သီခ်င္းေလးေတြက အျမဴးအသြက္ေလးေတြပါ။
အမွတ္မမွားဘူးဆုိရင္ ကုိအ႔ံၾကီးသီခ်င္းေတြမ်ားပါတယ္။
ရင္ထဲမွာ ခုထိမွတ္မိေနတဲ႔သီခ်င္းေလးက ေတာ႔ “ၾကယ္ကေလးေတြခ်စ္စရာအျပာေရာင္ေကာင္းကင္မွာ  “ဆုိတဲ႔ညအလွဘြဲ႔ “ျပဳံးတုံ႔လွယ္ “
“ျမဴ မူံမူံခ်ိန္ခါဆုိ ေျမာက္ျပန္ေလညွင္း ေငြႏွင္းေဖြးေဖြးစုိ” ဆိုတဲ႔ လြမ္းစရာ ရာသီဘြဲ႔”သုံးရာသီ”သီခ်င္း
”  ေက်ာင္းသြားေဖာ္ညီမေလး ဘယ္ဆီမွာဆုံဆည္းရွာ”ဆုိတဲ႔ “ေက်ာင္းသြားေဖာ္” သီခ်င္း
“ေ၀ဆာသခြတ္ျဖဴပင္မင္းေငြအဆင္းပြင္႔ခ်ိန္ရွာ ………………အုံ႔ကာေလတစ္ဖြဲဖြဲ ရြာေလတသဲသဲ”ဆုိတဲ႔ဟာသေနွာထားတဲ႔ မုိးဘြဲ႔သီခ်င္းေလးေတြကလည္း
အခုခ်ိန္လသာညမွာ ျပန္စဥ္းစားမိရင္ နားထဲမွာေတာင္ ၾကားေယာင္လာသေယာင္ လြမ္းစရာေကာင္းလွပါတယ္။
ဒါနဲ႔ဘဲ လမ္းသူရဲသီခ်င္းအေၾကာင္းျပန္ဆက္ရမယ္ဆုိရင္တစ္ခုေသာ တန္ေဆာင္မုန္းလျပည္႔ညမွာေပါ႔။
မန္းေလးျမဳိ႕ လမ္း80 26ဘီလမ္းနဲ႔27လမ္းၾကားမွာရွိတဲ နာမယ္တစ္လုံးနဲ႔ေနတဲ႔ ေတးသံသြင္းကေန မုန္႔လုံးေရေပၚ စတုဒီသာ ေၾကြးေနရင္းက
တီးလုံးကခပ္ဆန္းဆန္း ေဘစ္႔သံခပ္မ်ားမ်ား ဂစ္တာၾကိဳးအၾကီးကုိတီးလုိက္တဲ႔အသံနဲ႔ ဒရမ္ရုိက္ခ်က္ခပ္ျပင္းျပင္းတြဲဘက္လုိ႔
“ဒြန္ တဒြန္ဒြန္ ရြတ္ရြတ္ ” “ဒြန္ တဒြန္ဒြန္ ရြတ္ရြတ္ ” အေပၚထပ္နဲ႔ေအာက္ထပ္ဇာတ္လမ္း ေတြ႔မွေတြ႔တတ္ပေလစမ္း”
ဆုိျပီးကြဲအက္အက္အသံနဲ႔သီခ်င္းကိုလဲ ဖြင္႔ခ်လုိက္ေရာ
လမ္းသြားလမ္းလာေတြက အစက ဘာသံလဲဟလုိ႔စူးစမ္းရင္း ရပ္နားေထာင္ရင္း လမ္းတစ္လမ္းလုံးစက္ဘီးေတြ လူေတြနဲ႔ျပည္႔က်ပ္လုိ႔ပိတ္သြားပါေလေရာဗ်ာ။
ခဏလဲေနေရာ ရဲေတြေရာက္လုိ႔ လမ္းေတြရွင္း ဖြင္႔ထားတဲ႔သီခ်င္းကုိလဲပိတ္ခုိင္းလုိက္ေတာ႔တယ္။
ဒါကေတာ႔ရတနာပုံ နန္းတည္ မန္းေရႊျပည္က အႏုပညာျမဳိ႕ေတာ္ကုိ လမ္းသူရဲသီခ်င္းလုိ႔ တြင္လာမယ္႔သီခ်င္းေတြနဲ႔စတင္လုိ႔မိတ္ဆက္ခန္းပါဘဲ။
အဆုိရွင္ကေတာ႔ ျမန္မာျပည္ရဲ႕ေခတ္ေရွ႕ဦးေဆာင္”မင္းမင္းလတ္”လုိ႔အမည္တြင္တဲ႔    ” ကုိလတ္ၾကီး “ျဖစ္ျပီး
သည္သီခ်င္းကုိမိတ္ဆက္ေပးတဲ႔ ေတးသံသြင္းကေတာ႔ ယေန႔တုိင္မန္းေလးျမဳိ႕မွာနာမယ္တစ္လုံးနဲ႔ရပ္တည္ေနတဲ႔ လွဳိင္းေတးသံသြင္းပါခင္ဗ်ာ။
ကဲေနာက္တစ္ပုိင္းက်ရင္ လမ္းသူရဲသီခ်ငး္ေလးေတြအေၾကာင္းဆက္လုိက္ရေအာင္ အခုေတာ႔အျမည္းေလးေပးလုိက္တယ္ေပါ႔……………………………

ေနာက္တပုိင္းေလးဆက္လုိက္ရေအာင္ေနာ္

ကိုေပါက္လက္ေဆာင္ အေတြးပါးပါးေလး

 

Leave comment commentinfo No comment & 555 views

Leave Comments

Name*

Email*
Website
Email me whenever there is new comment